Friday, November 28, 2014

Instant Shawl by Shawlfairy

Alhamdulillah baru 2 bulan start berniaga instant shawl melalui Instagram. Dah lama teringin nak berniaga, dan kalo tgk post di blog aku lepas-lepas, aku mmg penggemar shawl. Sgt!

So bila terfikir nak berniaga shawl ni terjumpa la konsep instant shawl yg tak perlu nak lilit-lilit. Sarung dan siap. Pin pun tak perlu, tp aku ni pakai jugak la pin untuk kekemasan.

Buat masa sekarang, kedai online aku hanyalah di Instagram. Boleh tgk stocks disitu. Dan boleh order melalui Whatsapp. Hanya RM30 sehelai untuk basic instant shawl.

Jualan on pre-order basis. Ready stocks ada juga, tp tak banyak. Most of ready stocks boleh didapati di vendor boutique yg aku join. Pasal vendor boutique nanti aku buat post lain eh hehehe.

Sebelum tu, jom follow kedai aku di Instagram --> @shawlfairy.

Taknak cita panjang, meh layan gambar-gambar beserta ciri-ciri "Instant shawl by Shawlfairy" ni.

Ciri-ciri:
  • Tidak perlu melilit, hanya pakai inner (inner tidak disertakan), sarung dan kemaskan di bahagian bahu dan depan.
  • Tidak perlu pin atau brooch. Namun jika nak lebih kemas, boleh pin di bahagian bahu.
  • Syariah-compliant. Labuh boleh adjust. Boleh dilabuhkan lagi di bahagian depan, bahu dan belakang.
  • Material daripada high-quality chiffon georgette. Lembut dan ada effect "flowy" di bahagian depan.
  • Harga mampu-milik. Hanya serendah RM30 sehelai.
  • Dijahit daripada shawl sepanjang 2m dan mempunyai lebar 0.75m. Bahagian hujung shawl berbentuk half-moon.
Tutorial bergambar #instantshawlbySF. Unbelievable punya senang kan hahaha!


Warna-warna yang available utk order:


Best kan. Meh la try.

Nak order boleh PM aku di Facebook Sharifah Zarihan atau nak senang Whatsapp je aku di nombor +6012-4539120.

Jangan lupa follow Instagram aku di @shawlfairy. Sbb semua update hanyalah di Instagram. Bukan di Facebook :)


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete