Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum...

Salam Aidiladha dr kami sekeluarga. Tahun ni beraya kat Aloq Staq dulu, tgh ari skit br blk ke umah MIL aku, sib baik dkt2 ja hehe

Esok aku buat qurban di umah MIL aku, so kena bersiap awai pagi la, nak bwk Aishah n Sofeya skali tgk kerbau.

Raya haji mcm biasa ja kat sini, tak mcm raya pun. Anip siap ajak pi tgk wayang hahaha


Suka shawl satin mcm gambar tu hehehe. Igt susah pakai satin, tp senang jgk, agaknya satin yg jenis tak brapa licin kot a,u bli ni <3


Published with Blogger-droid v2.0

No comments:

Post a Comment