[Young Living] Membantu sistem pertahanan badan

Wednesday, January 10, 2018
Aku sebenarnya bermula dengan Young Living sebab Afiq. Dia lain sikit hehe, the only boboi kot. Lama-lama pakai Alhamdulillah memang membantu kami sekeluarga la to support overall wellness. Ni merupakan salah satu kegunaan essential oils pada kami sekeluarga.

Kalau depa kurang sihat (demam, batuk, selsema etc), selain dari makan ubat, aku sapu juga dengan essential oils. Bukan laa bermaksud anak-anak aku tak akan kena serangan penyakit, tapi tak berpanjangan laa sakit tu

Salah satu essential oil blend yang aku suka, dan banyak kali dah replenish untuk kegunaan anak-anak ialah "Immune Booster" atau blend untuk menyokong sistem pertahanan badan:


Sebabkan tahun ni, Afiq baru masuk tadika, so sebelum start sekolah haritu, aku sapu blend ni di tapak kaki dan spine (tulang belakang) sebelum dia tidur. Dan buat setiap hari sampai ke harini dan akan sambung lagi Insya Allah  sampai agak-agak dia ok laa

Apa guna blend ni? Untuk bantu sokong sistem pertahan badan dia. Nak kurangkan dia daripada kena demam, batuk atau selesema. Dalam tu ada essential oils yang boleh menggalakkan kesihatan yang baik. Jom kita tengok satu per satu kegunaan minyak yang digunakan:

Best kan? Ketiga-tiga minyak ni ada dalam Premium Starter Kit (PSK) . So berbaloi lah kalo beli PSK, dapat dah buat 1 jenis blend sendiri. Ada banyak lagi yang boleh buat tu, aku akan ceritakan nanti ok ;)




Sharifah Zarihan
Member ID #: 11902075
WhatsApp: http://yloilproject.wasap.my


No comments:

Powered by Blogger.