Sofeya @ IJN... Part 1

Monday, August 24, 2009
03/08/09...
Ambulans yg bawak Sofeya bertolak kul 5am..aku dgn anip naik Air Asia kul 8.30am...sampai lebih krg ja...ambulans sampai dulu...sampai LCCT, kak cik amik terus bwk kami ke IJN.....sampai kat IJN Sofeya still tidoq....tp dia lapaq sbb nurse kata depa bg dia posa sejak bertolak, takut dia muntah ke apa on the way tu...

lepas selesai registration ke wad, Sofeya warded dalam Wad Melur kat IJN tu...sementara nak tunggu operation kena dok wad ni dulu...aku mmg kena tunggu dia siang mlm...akhirnya dpt jgk aku dok dgn dia, tido dgn dia...

mlm tu dia nangis jaa....mcm tak selesa...agaknya kena tido tpt br kot....sian dia...takpa, mama tunggu Sofeya walaupun mama bkn la sihat sgt...aku tido2 ayam ja mlm tu sbb tunggu Sofeya...aku sampai tertido sambil berdiri sbb takut Sofeya nangis aku tak dgq....Sofeya depa letak lam incubator....incubator tu kan tinggi skit, so kalo nak handle dia aku mmg kena berdiri jaa....siang tu lenguh2 kaki ngan pinggang aku...

demi anak, semangat aku jd kuat...demi anak semua penat dan sakit aku lupa sekejap....
Ya Allah, kuatkanlah semangat aku...

No comments:

Powered by Blogger.