Sofeya @ IJN... Part 5

Monday, August 24, 2009
14/08/09...
Alhamdulillah, perut Sofeya dah tak kembung...sronok tgk dia..dah ok la harapnya...
aku dan anip tido kat hospital lagi mlm ni...tak sanggup tinggal dia...

14/08/09...
terkejut aku pi tgk dia arini, perut dia kembung blk...muka dia bengkak, tangan kaki suma bengkak....kesian nyaaa.....aku tahan sebak...sedih tgk dia....nurse ckp doktor dr HKL akan dtg ptg tu utk check kot perut dia ada masalah lg.....sedih nya aku tgk dia....tak mcm dia dah....dah rupa org lain.....ya allah ya tuhan ku, aku harap takda apa2 masalah lg..tak sanggup lagi aku nak menghadapi dugaanMu...kuatkan lah semangat ku...

doktor dr HKL tu ckp so far perut dia takda masalah lg...drpd pemeriksaan dia usus Sofeya suma ok...kembung tu mungkin cecair berlebihan dlm perut dia...bengkak muka tu kesan dprd ubat....doc tu ckp tindakan seterusnya akan dibuat oleh doktor IJN, depends on them la nak buat apa..

17/08/09...
surgeon Sofeya aritu, Mr Sivakumar dtg ptg tu, dia kata mmg ada air kat perut dia, tu pasal kembung...so dia akan tebuk lubang kat perut dia utk kuarkan air tu....satu lg dugaan yg harus ditempuhi Sofeya...mintak2 dia tahan sakit...kesian dia..sekejap ja doc buat tu....dah lepas tebuk tu kuar byk jgk air + darah...half plastic dah cecair tu bertakung.....harap2 esok dah ok kembung perut dia....muka dan badan yg lain dah tak bengkak...

18/08/09...
alhamdulillah perut Sofeya dah tak kembung....nurse kata smlm mmg byk sunggu cecair kuar dr perut dia....arini mmg dah takda yg kuar.....alhamdulillah Sofeya dah melepasi satu dugaan....aku harap lepas ni takda apa lg masalah Sofeya...aku berdoa Sofeya cpt la sembuh ....aku jgk berdoa agak Sofeya kuat semangat menempuhi suma dugaan2...
aku dan anip still tido kat hospital

No comments:

Powered by Blogger.