Monday, August 24, 2009

Sofeya @ NICU... Part 2

24/08/09...
arini aku dah bleh adapt...walaupun mmg laa sedih.....tp life must go on....aku minta doa minta2 tak la teruk masalah dia ni bila sampai kat IJN nanti...

bermula arini, rutin aku utk ke NICU antar susu dan tgk Sofeya...walaupun dlm pantang n luka jahitan aku lom baik btui, tp aku gagahkan diri utk pi....semangat aku jd kuat demi anak..demi Sofeya, yaa aku jd kuat...mmg mcm tak percaya tp mmg ari2 aku ulang alik pi tgk Sofeya...tak miss...aku pi tgk waktu ptg...kalo tak dgn anip, aku mintak tlng abah antar aku....aku guna wheelchair sbb jarak nak jln dr parking ke NICU jauh gak...

tiap kali aku pi, Sofeya tido ja...nurse kata dia ni nangis kuat, dgr satu wad hehe...biasa laa kakak dia pun mcm tu....aku rindu nak dgr dia nangis..sempat dgr 2 mlm jaa...mmg kuat pun....Sofeya, dok baik2 kat situ ek...tak lama lagi Sofeya akan sembuh...

29/07/08...
haa arini aku pi tgk2 dia dok jaga...menitik air mata aku...aku mmg tak tahan tgk dia celik mata..aku rasa mcm dia dok tunggu mama dia mai...bila aku panggil nama dia, dia jeling2 ja cari2.....ya Allah sedihnyaa aku tgk....Sofeya comei, nampak makin tembam lak..berkat susuibu...aku curi2 amik gambar kat NICU....boleh aku tgk slalu..





...to be continue...

No comments:

Post a Comment