Tuesday, January 26, 2010

Opis ku banjirrr....

kepenatan....
baru lepas pindah bilik, sbb bilik lama banjir.....bilik tu tingkat 2 ok, pelik kan camna leh banjir...paip apa tah bocor....weekend aritu jd, so sapa pun tatau laa...

skrg ni kepenatan yg amat sgt! tu pun baru ngangkut suku je drpd brg2 aku....angkut yg mana nak pakai dulu....ada almari besi ngan locker besi lom angkut...pelan2 lah...

bilik kat opis sebenaqnya aku kongsi dgn 2 org lagi opismate, kak dayang n kak ila...dpt bilik baru ni, besaq lagi drpd bilik lama...leh guling2 hehehe...selesa laa...ada hikmah di sebelik kejadian...

bilik aku dlm lab sebenaqnya....communication lab...so lab ni pun kena skali banjir...sib baik equipment tadak yg kena...




ni kat pintu masuk bilik aku...
ni la tpt aku...berterabur dgn brg utk pindah...


ni tpt aku lagi...jd mcm kolam, leh bela ikan hehehe...hopefully kat tpt baru ni takdak masalah lg....penat la pindah...

2 comments:

  1. mmg dah rosak pun rozy, kami pindah ke bilik baru, meja suma pun baru...sayang tul

    ReplyDelete