[Young Living] Premium Starter Kit (PSK)

Thursday, November 30, 2017
Assalamualaikum,
Jangan terkejut tengok aku update blog hari ni :)

Nak cerita sikit pasal Young Living (YL), mainly their essential oils.
Mesti ramai dah pernah dengar kan?

Aku sekarang ni merupakan Independent Distributor, lokasi di Jitra, Kedah.
So, mana-mana yang berdekatan, boleh mai belek-belek, nak cuba ka, nak bau dulu ka, roger ok?

Untuk permulaan ni, nak cerita macam mana aku terjebak dulu. Hampir 8 bulan dah pakai YL punya essential oils, so far Alhamdulillah banyak membantu kehidupan aku dan family

Aku start dengan Premium Starter Kit (PSK). Kit yang sangat famous ni sebab ia berbaloi dengan apa yang kita dapat. Kita akan dapat semua yang dalam pic ni tau :)
Premium Starter Kit
Apa sebenarnya yang ada dalam ni?


💧Dewdrop Diffuser bersama dengan Lemon dan Lavender (5mL setiap satu)
💧11 botol essential oils (5mL):
- Copaiba
- DiGize
- Lavender
- Frankincense
- Lemon
- PanAway
- Peppermint
- Purification
- R.C
- Thieves
- Stress Away
💧2 NingXia Red Sachets
💧10 sample packets of essential oils
💧10 empty sample oil bottles
💧AromaGlide roller fitment
💧Product guide
💧Free membership


Banyaknya minyak? Pakai ka nanti? Trust me! Uols akan suka, siap akan re-purchase lagi hehehe

Aku banyak share pasal EO ni kat IG dan Facebook aku. Jom follow:
 Kalau nak reply pantas, boleh contact aku di: Whatsapp

Nanti, Insya Allah doakan semoga aku ada kerajinan, aku buat new post pasal semua EOs yang ada dalam PSK ni :)




Sharifah Zarihan
Member ID #: 11902075
WhatsApp: http://yloilproject.wasap.my

No comments:

Powered by Blogger.