Wednesday, August 26, 2009

4th day Ramadhan...Sofeya is getting better...

Alhamdulillah, Sofeya is much2 better...ptg td masa aku pi tgk dia tido awal tu....pastu dia terjaga then menangis laa sungguh2....aku pun tepuk2 la bg dia tido blk...

rupanya dia berak :P ...patut laa tak senang duduk...lepas nurse tukaq pampes baru laa ok...

arini for the 1st time Sofeya dipakaikan baju...sejak dok kat hospital, tak penah dia berbaju.....arini comei la skit bila dah pakai baju....

doktor ckp lam 2 @ 3 ari ni kalo dia improve lg, dah bleh kuar PICU n masuk wad biasa....harap2 cepat la Sofeya sembuh...tak sabaq mama ngan abah nak bwk Sofeya blk...Aminn

Masa tgh tido...

Dah jaga, tp still mamai lg kot :D

Dah btul2 jaga n siap nangis...tp suara tak kuaq, kesan drpd tube pernafasan @ ventilator tu..nanti ada blk la suara dia

No comments:

Post a Comment