Sofeya dah balik Aloq Staq...

Wednesday, September 02, 2009
Semlm kami sekeluarga dah balik ke aloq staq....semlm cukup la 30 ari Sofeya kat IJN tu....
sejak dia kuar drpd PICU on 26/8 aritu, kesihatan dia dah bertambah2 baik...syukur Alhamdulillah....

sejak drpd tu, aku tunggu Sofeya kat Wad Melur....sronok sgtakhirnya dpt jgk dok dgn Sofeya...lepas ja Doktor ckp Sofeya dah bleh menyusu direct, aku pelan2 ajar dia menyusu.....mula2 dia tak reti...kesian sgt....tp dah lepas 2 @ 3 kali attempt, dia dah terre...pandai Sofeya....cpt dia blajaq hehehehe.....

skrg dia dah blk semula ke umah lama dia kat NICU hospital sultanah bahiyah...aku kena berpisah lg dgn dia...dia kena transfer ke HSB sbb dia kena continue ubat antibiotik yg tak abih lg aritu.....aku harap tak lama laa....ptg ni aku pi tgk dia...bwk bekal susu...sbb dia dah tak minum ikut tube, aku kena bekalkan botol susu utk nurse bg dia minum.....tatau dah nak buat camna....tp aku harap dia tak kena nipple confusion laa.....nanti lepas dah blk umah aku akan bg dia direct bf semula....insya allah

ni gambar2 Sofeya lepas kuar dr PICU...dah takda wayar2 sambung kat dia....br la nampak rupa dia yg sebenaq..comei la skit kan hehehe....thanks to kawan2 yg tak jemu2 doakan kesejahteraan anak aku....Allah ja yg dpt balas jasa korg...

Aishah plak yg lama kutinggalkan tu, ala siannya dia ....rindu dia kat aku....td pagi takleh berenggang langsung....aku nak mandi pun dia ikut....sian dia....takpa, mama dah blk dah ni...tak tinggal Aishah dah...

3 comments:

  1. ala comelnya sofeya bukak mata... upload la gmbr aishah terbaru...sian dia...lama kena tinggal... semoga raya nih sofeya sehat sewajarnya...

    ReplyDelete
  2. haa sian si ecah tu lama kena tinggal...nanti aku amik gambaq dia lak..sian, mcm terpinggir sekejap anak aku yg sorg tu hehehe

    ReplyDelete
  3. wahh besarnye mata dia...hehe comelll....bila nak jumpa baby Ema nih..mata dah sama besar dah nih hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.