Lama ku menyepi...

Sunday, August 23, 2009
Assalamualaikum,
lama sungguh aku tak update blog ni...mula2 rasa mls nak teruskan dgn post2 yg br...tp bila pk2 blk dah la br bermula nak blogging, mls plak....buang karan je aku excited ngan blog baru aritu...

ok ada cita di sebalik kemalasan aku tu..aku ilang mood, ilang arah, sedih dan mcm2 lg laa..patutnya gembira dpt baby baru, tp lain plak aku....

ye mmg sronok ....on 18/7/09 detik yg aku tunggu dgn anip tiba jugak akhirnya...kul 6.30 am aku dah selamat deliver sorg baby girl yg comei ....dan alhamdulillah aku dipermudahkan masa deliver aritu...aku mula sakit lebih krg kul 4.30am, pecah air ketuban....kul 5am anip bwk ke pusat rawatan mahsuri, jitra..sempat singgah umah metua aku utk tinggalkan aishah...

kul 6am sampai kat mahsuri, terus masuk labour room dan tak lama lepas tu rasa nak kuar sgt2 dah baby....akhirnya kul 6.30am lahirlah Nur Arissa Sofeya binti Mohamad Hanif seberat 2.75kg....

No comments:

Powered by Blogger.