Nur Arissa Sofeya... Part 2

Sunday, August 23, 2009
21/07/09...
Ptg aku pi antaq susu kat Sofeya..dia tido ja hehe...nurse kata takleh blk lg..tunggu doktor pakar eventho jaundis dia dah paras normal...

22/07/09...
Kami pi antaq susu lg...aku tgk dia dah tak dok bwh lampu....maybe dah leh kuaq kot...
then doktor dtg jumpa kami....doktor kata dia nya kuning dah ok....tapi doktor suspect ada masalah lain plak....doktor ckp jantung dia ada problem....blom sure lg sbb tunggu doktor pakar....aku terkejut jgk dengaq...tp harap2 bkn masalah besaq laa....mintak doa bukan laa masalah serius....kalo takda masalah, esoknya dah bleh discharge..

23/07/09...tgh ari...
kami tunggu2 hospital call....dgn harapan Sofeya leh discharge....tp takda call2 pun,...last2 anip suh aku call ja wad kenanga tu...aku call n kebetulan doktor yg angkat.....ya allah, saat ni aku takleh igt mcm mana aku punya perasaan....doktor yg ckp tu kata Sofeya mmg confirm ada masalah jantung dan dia dah kena transfer ke Neonatal ICU (NICU).....aku rasa jantung aku stop berdegup, terus aku ajak anip pi hospital sbb doktor taknak cita panjang2 kat tepon...elok la pi jumpa sendiri doktor pakar NICU...

...to be continue...

No comments:

Powered by Blogger.