Monday, November 23, 2009

Trip to KL...

on 5/11 aritu kami sekeluarga pi kl sbb Sofeya ada check up kat IJN on 6/11....Aishah pun kami angkut...saja ja nak bwk dia jalan2....pi tidoq umah Mira kat damansara...

on the way....
aku lega sat bila depa dua ni tidoq....

Anip pun leh drive ngan tenang...

bila dah jaga...

masa bwk Sofeya pi IJN, Aishah aku tinggai kat Mira....dia bwk Aishah pi jln2....blk2 dprd IJN tu aku ngan anip singgah ikea n ikano....kalo pi tu ada ja la nak membeli....aishhh aku ni dah la tak bergaji ....
kat ikea, bli...

aku pun tatau la pasai pa aku bli pinggan walhal kat umah aku ada byk gak set....tp aku suka kaler itam, Anip plak taknak....dia kata nanti nak mkn tak nampak tulang2 ikan...rasionalkah?? tah laa....brg2 dlm plastik tu apa tah...merapu2 saja hehehe..

pehtu mkn2 kat foodcourt....aku mkn meatballs yg sering dikatakan sgt sedap oleh kawan2 gossip aku tu...

kat ikano lak cuma pi brands outlet bli baju anak2....aku suka bli baju depa kat BO...comei2 n design lain skit....
esok nya plak, kami pi OU....bwk Mira skali...senang leh mengasuh sat2 hehehhe
menyinggah nak naik benda alah ni...naik tipu2 ja..sbb Aishah dok nangis2 nak naik gak..

aku bwk Sofeya dlm ring sling...sgtttt senang...tidoq ja dia...
sampai ternganga mulut...hishh...
Aishah lak kami pi sewa keta ni...wahh lega sgt bleh jln2 dgn aman hehehe...

kalo sblom naik keta tu, tak terkepung bdk ni sorg....aicehh nak pi mana tu cik kak...
bila Sofeya dah jaga...
...kami pun cari tpt mkn sbb aku perlu kuarkan Sofeya utk diberi susu sbb dah lapaq...mkn kat laksa shack....tensen gak, sbb aku ni kan takleh mkn laksa lagii.....tgk n amik bau ja la..laksa johor di order oleh Mira...
Aishah pun nak mkn laksa jgk...
Sofeya sudah kenyang diberi susu...
dah abih mkn pi toys r us plak....Aishah dok pusing2 cari menan....

aku pun tatau nak bli toys apa lg, so aku bli play-doh...hehehe dia tak reti main sgt pun, tp takpa la...something new for her to explore :D
penat jln2 sudah...amik gambar sekeluarga dulu sblom blk...
keesokan ari nya (ahad pagi) kami pun bertolak blk ke kangaq semula...

masa kat kl, gps byk membantu encik driver hehe..
mcm nak tidoq dah, tp tak pun sebenaqnya...susah tul nak suh tidoq lam keta depa dua org ni...

3 comments:

  1. kami laa jadi bibik huhuhuhu...!

    ReplyDelete
  2. "tofaya" dah makin sehat....makin comei!

    ReplyDelete
  3. ala ampa mmg slalu jd bibik punn....

    ReplyDelete