Saturday, May 15, 2010

Hari sabtu hari kerja?

aku jrg nak keja ari sabtu..tp sabtu iaitu ari ni kena kerja...
aku tak kisah pasal keja, tp pasal anak2 laa....mana nak tinggal...

Sofeya, semlm dah bgtau kat bbsitter dia, dia takda hal so boleh tinggal...
Aishah plak, bbsitter dia pi kursus haji, takkan aku nak suh dia kensel kan kursus dia pulak?
tak wajar sungguh....

so ni tgh dok pk, patut bwk Aishah ke opis atau tak...
tp ada meeting lagi ni...takkan Aishah nak masuk meeting kot?

*sigh* satg la bincang dgn Anip tgk macam mana....dia pun keja gak tu...

3 comments:

  1. kesiannya Aishah.. habis tu cam ner??

    ReplyDelete
  2. awat ampa tetiba kna kja ari sabtu nie? tiap2 sbtu ka sabtu nie ja? "mama & abah" sitter kan ada heheheheeeee...tak pon, "yah sitter"

    ReplyDelete
  3. umialya,
    Aishah tinggal kat Abah dia sat hehe....

    Chik,
    minggu ni ja, ada keja..biasa laaa....esok pun kena keja lg ni

    ReplyDelete