My BFF's wedding

Friday, September 16, 2011
Dah terlewat, nak post entry pasal wedding BFF aku ni hehe...sbb nya, minah gossip lg sorg, Shima lambat upload gambar...dia sorg je yg bwk camera time kenduri hehe...

anyway, tahniah dan selamat pengantin baru utk BFF aku sorg ni, Rina...wedding dia on 3/9 aritu...Rina aku kenal dr MRSM okeh ...form 4, tp time tu tak berapa geng....pastu masuk MMU sama2, dok 1 umah masa kat Melaka...pastu pindah Cyberjaya 1 course...sejak kat Melaka laa baik ngan dia saaaammmpai la skrg ni...aku sayang BFFs aku! hahaha poyo, tp btul, they're really special to me...kawan berkongsi suka duka...

okeh mari la layan gambar drpd camera Cik (Puan) Shima ...ahakss *Puan in bracket sbb Shima pun bakal berkahwin bulan dpn hehe*

kedua2 mereka di bawah ni bakal mengakhiri zaman bujang tak lama lg...Ainnol and Shima...i'm soo happy for u guys!

diriku dan Shima serta 2 org anak aku yg menyibuks

bakal tunangan org kepoh mencari idea hantaran nye?

oh ni la pengantin, Puan Rina =D

us...Fahn, Ainnol, Shima dan aku serta Sofeya...pelamin dia mcm matching ngan baju kitorg kan hehehe

bersama-sama pengantin...

lagi...

ini budak mmg wajib amik gambar atas pelamin...
bulan depan Insya Allah ke KL pulak aku utk wedding Shima...hopefully dpt gather geng gossip ku yg lain especially Mira sebelum dia berangkat ke US, A'a, Aiwa, dannnn Izan (mmg tau sah2 takleh blk minah ni, jauh di UK sana)

2 comments:

  1. mana gambaq bontot baby rina dlm baju kawin die? sure hot...muke miang habih dah senyum tuh

    ReplyDelete
  2. aku baru baca entry nih... tengs pah n all bffs...lol...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.