Our mini "library"

Wednesday, April 04, 2012



Dah lama aku teringin nak ada mini library kat umah sendiri. Kat umah Mama aku dulu masa kecik2 kitorg mmg ada 1 almari khas utk letak buku2. Dah sarat sgt dah almari tu skrg.

Kat umah aku ni pun byk gila buku. Sebelum bli bookshelves, aku mmg letak ikut suka - dlm plastic drawer, atas dining table. Tak tersusun la. Merata ada.

Then aritu br la sempat nak bli bookshelves, masa nak bli meja mesin jahit aku tu hehehe. Tak la penuh shelves tu.

Aku asingkan ikut kategori yg aku ja paham - parenting, Islamic, beauty, craft n sewing, cookery (ni buku paling byk lol), fiction, novel, dan last skali kids' book.

Shelves tu dah tak penuh dgn buku buat masa skrg, aku kongsikan dgn brg2 menjahit, sbb letaknya sebelah2 :-)

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. baguih la ada almari buku...

    kat umah tu, asal ada ruang jer, merata bersepah buku hu3

    ReplyDelete
  2. if everything is reachable, most of the books would be jahanam-ed by my kids =P~~~

    ReplyDelete
  3. tp klu parents zmn skrg lebih pentingkn education awal utk anak2nya kan?? baguslah sediakan mini library mcm ni..lps tu sdiakn cop khas 'Pustaka Keluarga' wahhh!!! kelas giteww..

    salam perkenalan ;)
    ad something wanna share w you..http://www.1001impianhidup.com/2012/05/program-slimming-yang-superb-berkesan.html

    ReplyDelete
  4. salam, saya baru terjumpa blog ni... tumpang tanya, i noticed u pernah pakai wrap ellaroo untuk anak you... saya pun tengah mencari, beli kat mana ye? thanks in advance...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.