Refresh balik persediaan menghadapi Ramadhan

Friday, July 29, 2011
Ada beberapa org tanya pasal persediaan (dalam konteks breastfeeding to be specific) pada aku sejak dr minggu lepas...
tahun lepas aku sambut Ramadhan masa Sofeya dah 1 tahun...risau gak, org ckp kalo budak2 dah 1 tahun lebih, susu makin kurang.....tp Alhamdulillah tahun lepas aku takda sgt masalah tu....
tahun ni Sofeya dah 2 tahun....dia still partially breastfeed....mlm2 dan bila aku ada dgn dia mmg nenen ja..bila aku tanya "susu abih kot?" dia jawab "adaaa"...biar la dia merasa sehingga ke titisan terakhir hehehe
ok back to topic, aku malas nak taip balik la tips/persediaan suma...so aku just bump balik topic tahun lepas utk rujukan bersama

Some tips from my personal experience especially for breastfeeding moms --> Puasa dan menyusu
Tips memasak di bulan puasa ni bagi FTWM mcm ai --> Memasak di bulan Ramadhan

Harap kita mendapat keberkatan sempena bulan Ramadhan ni...
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak :)

No comments:

Powered by Blogger.